torek, 11. julij 2017

Poletno prerojevanje

Vsaka stvar ima svoj življenjski cikel - najprej se pojavi mala iskrica, pa še ena in ena, dokler ne skrešejo prave ideje, ki se rodi skozi naše delo(vanje). Tako nekako je nastal tudi ta blog - iz čiste radosti do branja in do čudeža, do moči, vpliva, ki jih imajo besede oz. zgodbe na naša življenja. Nastal je iz strasti, s katero opravljam svoje delo - ne le preko poklica, ampak stalno, na vsakem koraku. Nastal je kot podaljšek mojega poklicnega udejstvovanja, ki mi prinaša prav posebno radost. Pa vendar čutim, da je to več kot le poklic - moja poklicanost. Da bi ptice, ki s podobo mojega bloga letajo od vsega začetka, poletele v popolno ustvarjalno svobodo, sem se odločila preseči zastavljeno - zgolj knjižno oz. knjižničarsko pot tega bloga. Z idejo sem skušala zbuditi iskrice v drugih, kar mi je sem in tja uspelo in dolgo me že muči, kaj bi lahko še naredila, da bi stvar zares zaživela, utripala v hitrejšem ritmu, pulzirala v takem tempu, kot si ga želim.



Shari Silvey: Rebirth
In je znova preskočila iskrica in zanetila pravi kreativni požar. S knjigo v naročju sem preživljala večer, brala z namenom, da utrem nove poti svoje kreativnosti, ki je zastala nekje med knjižničnimi policami ... In se v istem trenutku usedla za računalnik, da sporočim širnemu svetu, da je čas za - spremembo. Knjige, ki pomagajo, bodo ostale. Malce se bodo preobrazile, veter poletnih neviht bo malo razrahljal zgoščenost besedil, širina poletnih obzorij pa bo premaknila tudi obzorje tega bloga. 

Eksplozija barv sončnega zahoda po večerni nevihti. Foto: Urška O., Hotedršica, 11. 7. 2017


Hvala vsem, ki ste mi pomagali so-ustvarjati ta blog, z velikim veseljem sem z vami delila pre-brane knjige, hvala vsem, ki ste pozorno brali in upam, da tudi kaj po-brali. Veselim se novega ustvarjanja, kreiranja. Kmalu vas znova povabim k branju. Še nekaj navdihujočih poletnih neviht, dih jemajočih sončnih zahodov in navdihujoče svežih juter bo potrebnih, da ustvarim lastno, neodvisno kreacijo. In ko bo čas, znova zazvončkljam s svežimi vrsticami izbranih besed. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar